Když je cena nižší – Cashback Nikonu pro konec tohoto roku

Však to znáte – koupíte si vysněný nový objektiv, k tomu třeba ještě skvělé FX tělo, u vybraného prodejce (seznam prodejců najdete zde) zaplatíte běžnou cenu – a společnost Nikon vám pak po splnění potřebných podmínek část utracených peněz vrátí. To je cashback coby vcelku běžný způsob podpory prodeje a vy se můžete těšit z toho, že od 1. 10. 2014 do 31. 12. 2014 cashback můžete využít právě na vybrané objektivy a těla Nikonu.

Cashback Nikon 2014

Podmínky využití cashbacku

V době od 1. 10. do 31. 12. 2014 probíhá u vybraných prodejců akce CASHBACK. Při nákupu níže uvedených produktů můžete při splnění požadovaných podmínek získat část svých peněz zpět.

CASHBACK můžete uplatnit při nákupu až dvou objektivů Nikkor a jednoho fotoaparátu Nikon.

Stanovení výrobků a rozsah:
1. CASHBACK je možno využít při nákupu produktů uvedených níže a pouze ve stanoveném rozsahu.


2. Nárok je třeba uplatnit prostřednictvím závazného formuláře, kde budou vyplněny veškeré požadované údaje.


3. Nákup musí být realizován v období od 1. 10. do 31. 12. 2014 u vybraných prodejců.


4. Pro uplatnění nároku na vrácení peněz je nutné řádně vyplnit formulář. Po vyplnění jej vytisknout, vlastnoručně podepsat, převést do elektronické podoby (oskenovat nebo vyfotit) a spolu s dokladem o nákupu odeslat na adresu cashback@nikon.cz, a to do 14 dnů od nákupu.


5. V případě, že zákazník použije nakoupené předměty, na které uplatnil CASHBACK slevu, pro svoji ekonomickou činnost, je povinen provést snížení odpočtu DPH.

Akce se vztahuje na tyto produkty
AF-S NIKKOR 14–24 mm F2,8G ED5 400 Kč
AF-S NIKKOR 24–70 mm F2,8G ED5 400 Kč
AF-S NIKKOR 70–200 mm F2,8G ED VR II5 400 Kč
AF-S NIKKOR 80–400 mm F4,5-5,6G ED VR5 400 Kč
AF-S NIKKOR 24 mm F1,4G ED5 400 Kč
AF-S NIKKOR 35 mm F1,4G5 400 Kč
AF-S NIKKOR 58 mm F1,4G5 400 Kč
AF-S NIKKOR 85 mm F1,4G5 400 Kč
AF-S NIKKOR 16–35 mm F4G ED VR2 700 Kč
AF-S NIKKOR 24–120 mm F4G ED VR2 700 Kč
AF-S NIKKOR 70–200 mm F4G ED VR2 700 Kč
AF-S Micro NIKKOR 105 mm F2,8G IF-ED VR1 350 Kč

Při nákupu jednoho z uvedených objektivů lze uplatnit další slevu ve výši 2 700 Kč při nákupu níže uvedených FX zrcadlovek.

Nabídka se nevztahuje na nákup samotného těla FX zrcadlovky!

Nikon D6102 700 Kč
Nikon D7502 700 Kč
Nikon D8102 700 Kč
Nikon D4s2 700 Kč
Nikon Df2 700 Kč

Prodejci, u kterých lze tuto akci uplatnit
Formulář ke stažení

Ochrana osobních údajů

Uplatněním nároku na CASHBACK vyslovuje zákazník souhlas se zpracováním a využitím osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v platném znění, v rozsahu jméno, příjmení, adresa, datum narození a e-mail, a to po dobu 5 (pěti) let od uplatnění nároku na CASHBACK.

Správce (firma Nikon spol. s r.o.) je oprávněn osobní údaje po stanovenou dobu využívat k marketingovým účelům, zasílání obchodních nabídek a průzkumu trhu.

Cashback Nikon 2014


Sdílej

12 komentáře

  1. A pro nadšené amatéry nic? Skla která jsou v téhle akci si pořídí jen profík a ten nějakou tisícovku sem nebo tam příliš neřeší. Pro amatéry nic a navíc ještě chybí pro DX vhodná světelná skla.

    Bohužel se jen potvrzuje, že Nikon na amatérský sektor zvysoka kašle a to čím dál tím více… pro DX vydali asi deset DX objektivů 18-* s mizernou světelností, pak 50-200 a 55-300 a pouze čtyři pevná skla (10 fish, 35 záklaďák, 40 makro, 85 makro)… naprosto chybí široká 24/1.8 DX, naprosto chybí portrétní 60/1.8 DX (50/1.8mm je na portrét málo, 85/1.8mm už docela dost).

  2. „Akční“ slevy se odjakživa poskytují na zboží, které se kupí ve skledech a je třeba s ním pohnout. U uvedeného sortimentu je to pro původní přemrštěné ceny zcela evidentní. bohužel, ani po akci cashback ceny nebudou v české realitě, ale s tím nic nenaděláme.

  3. Souhlasím z „honzou“. Nikon se přidává ke Canonu a ruku v ruce zamířili do pekel.

    Tahle „akce“ je skutečně pokus prodat těžko prodejné. Oblíbené 24-70/2.8 a 70-200/2.8 umí udělat Tamron za polovic se stejnou nebo lepší kvalitou… stejně jako makro 90/2.8. A na cestě je širokáč 15-30/2.8. A podotýkám, že Tamron umí perfektně stabilizace… a to i u 15-30 a 24-70, kde to Nikona ani nenapadne.

    Pak zde máme světelná skla… zde má Nikon špičkovou 85/1.8G, takže nechápu někoho, kdo si koupí 85/1.4 za 3,5x vyšší cenu. A 50mm a 35mm? … Sigma Art :-) Široká 35/1.4 je pecka… opravdická :-) … a z 50/1.4 padá čelist… co proti tomu má Nikon? Mizernou 35/1.4 za 2x vyšší cenu než Sigma 35/1.4 a pak neskutečně zmršenou 58/1.4 za nehorázné peníze. A samotné 24/1.4 šlape na paty Samyang 24/1.4 za třetinovou cenu. Velice dobrá 50/1.8G je jen náplast na bolístku Nikonu. Zbývající f/1.8 mají taky problém – 35/1.8G ED nechutně aberuje a 28/1.8G má zřejmě konstrukční vadu, která způsobuje zvláštně se chovající prstencovou neostrost mezi středem a okrajem, která se vyskytuje pod clonou 2.8.

    A pokud chci ušetřit, koupím matnici a Samyangy 8/10/14/16/24/35/85 dle chuti :-) A bude i padesátka.

    Že chválím neoriginální objektivy a že může být problém s kompatibilitou? … Sigma díky USB-docku umožňuje aktualizovat firmware a tak je možné kompatibilitu udržet i do dalších let. A je možné si na Sigmě nechat vyměnit bajonet. A co se týče servisu – Nikon dává 2 roky záruku… Sigma 4 roky, Tamron 5 let… a objektivy Samyang se nepokazí nikdy.

    A co těla? Pentax, Sony i Olympus umí stabilizaci v těle. Takže mají stabilizované všechny objektivy. Pentax má v K-3ce nejlepší APS-C tělo. Olympus se už dotáhl kvalitou na APS-C snímače a přitom nabízí velký výběr skel… takový, jaký Canikoni nabídnout nedokáží.

    Když jsem si kupoval svoji D5100, tak jsem si říkal, že příští tělo už bude full-frame… Teďka to ale spíše vidím na nějakého Olympuse. Jejich světelná skla jsou ostrá od plné díry, což se o DX a FX sklech říct nedá. Pro DX, jak už jsem psal, nenabízí Nikon skoro nic… Olympus s cropem 2x má 12/17/25/45/75 skla se světelností 1.8 a méně. Takže plné pokrytí. K tomu zoomy a a ultrazoomy, makro, fisheye atd… Přitom to jsou skla malá a lehká, odpovídající velikosti malých těl. Tohle se ovšem nedá říct o Nikonu, který fakticky nutí uživatele, aby si na své DX těla pořídili zbytečně velké objektivy pro FX, platili nehorázné peníze za sklo navíc a aby nosili na výletech těžký bágl s výbavou. :-(

    Kam kráčí Nikon se mi poslední roky hodně nezamlouvá. :-(

    Je to smutné. Canonu ujal vlak a Nikon se snaží ho dohnat, takže si chce znechutil svoje zákazníky.

  4. Tak mi to tak nějak nedá, abych něco nenapsal:)
    K prvním dvěma příspěvkům:
    Kdo je to „nadšený amatér“? Skoro se dá říci, že tato kategorie je snad ryze česká. Nikon skutečně v posledních letech dává na trh velmi málo objektivů ve srovnání s FX. Ale patrně pro to má své marketingové důvody (podpořené statistikou prodeje). Když se podíváte na na turisty v okolních zemích, tak pokud někdo má DX zrcadlovku, tak na ní má nasazený nějaký ultrazoom 18 – 200(300 apod.), setovou 18-55 sem tam někdo 18-105 (nebo jejich ekvivalenty Sigma či Tamron). Kolik z nich si asi koupí nějaké pevné sklo? Každý padesátý? Stý? Koli si myslíte, že se prodá na DX 17-55/2,8? Není asi třeba dodávat proč – cena DX těl stále klesá a jen málokdo si koupí k zrcadlovce za 9.999,- Kč další sklo za 40 tisíc. A jsme u jádra pudla – pevných skel se prodá málo nikoliv kvůli ceně, ale protože je na DX požaduje velmi málo zákazníků. A světelných DX zoomů stejně tak, zase kvůli ceně. A zrovna třeba výše zmiňovaná absence DX objektivu 60/1,8 je dobře nahraditelná FF 60/2,8 za rozumné peníze. U DX skel je jediný skutečný problém a to kvalitní širokoúhlý objektiv – a moc nedoufám, z výše uvedených důvodů, že se jej dočkáme – protože to, co stály před lety D300 či D300s stojí dnes D600. Na D7100 mám trvale nasazený objektiv 18-140 a docela mi tam vyhovuje:)
    ————————————————————————————-
    Cash Back – myslím, že kdyby udělal Nikon (i Canon) jakýkoliv cash back, tak vždycky to bude špatně. Buď budou vracet málo, protože to bylo stejně předražené nebo víc (protože to bylo nesmírně předražené) či jim to leží na skladě a nemohou se toho zbavit. Zatímco zlevnění auta ze dne na den o 50.000,- Kč nechává lidi v klidu a je považováno za výhodné, většinou bez jakýchkoliv dalších komentářů uživatelů, ve foto jsou slevy, kdo ví proč, považovány za malé nebo záludné. Přitom ke slevě může být více důvodů (od konkurence přes získávání emailových adres od zákazníků). A že ceny nebudou v české realitě – ony v ní právě jsou. Nakupte objektiv třeba v USA (za předražené dolárky z banky v umělém kurzu – poděkujeme ČNB), připočtěte clo a DPH a jakou dostanete cenu?
    —————————————–
    Objektivy, dodavatelé a ceny: ano, jdou koupit od konkurence velmi dobré objektivy za 2/3 ceny (třeba Sigma, Tamron – Samyang pomíjím, prodají se jednotky kusů), které se vyrovnají či v některých vlastnostech i předčí dražší originály. Kvalita Sigmy i Tamronu v posledních letech vytrvale stoupá, stejně jako jejich ceny – a mimochodem – jakých objektivů dávají na trh více – FX či DX? Jiná věc je záruka – zde je skutečně u Nikonu nejkratší a myslím, že s tím bude muset Nikon něco dělat.
    Že by byl Pentax K3 nejlepším DX tělem je diskutabilní a i kdyby tomu tak bylo, tak dostupnost objektivů Pentax v ČR je skutečně tristní, o dalším příslušenství ani nemluvě. Kdyby byla stabilizace v těle skutečně tak převratně lepší, jistě by ji tam Canon či Nikon dávno udělali. A Olympus se skutečně kvalitou svého 4/3 snímače na APS-C nedotáhl – fyzikální zákony jdou velice špatně ohýbat, lze je retušovat pouze softwarem. A že má Olympus spoustu menších světelných objektivů? Tož ona se světelnost (a tím i rozměry a hmotnost) objektivů dělá na 4/3 snímačích lépe než na APS-C. Světelnost 1,8 má už i hodně kompaktů:) . To je stejné jako prohlásit, že snímač v Nikon 1 řadě se již dotahuje na 4/3.
    Je tedy možné, že se vám nezamlouvá, kam kráčí Nikon, ale patrně pro to má své důvody a vy máte pořád tu krásnou možnost své vlastní volby – ale až si jednou vezmete Olympus s bleskem a el. hledáčkem např. na focení plesu, tak zjistíte, že ony ty klasické, předražené zrcadlovky s těžkými a předraženými objektivy mají něco do sebe:)

  5. Jen poznámka – nikdo nenapsal, že slevy u aut jsou OK a u foto jde o nějakou kulišárnu. O „kulišárnu“ resp. snahu vyprázdnit sklady jde vždycky – a je jedno jestli jde o objektivy, auta nebo sýry v supermarketu. O tom snad nebudeme diskutovat.

  6. Ale samozřejmě, že o tom můžeme diskutovat. Důvodů slev je celá řada, pokud pomineme, že DSLR nemají na obalu omezené datum trvanlivosti.
    Namátkově mne – zcela obecně – napadá:
    – reakce na konkurenci
    – penetrace trhu – většina zákazníků nemění značku zrcadlovky model od modelu a je tedy velký předpoklad, že další DSLR budě opět Nikon (+ další příslušenství) – to je taková investice do budoucnosti,
    – sběr údajů o zákaznících – to v tomto případě asi nebude prioritní, to jde udělat i levněji – ovšem takto je spolehlivost a aktuálnost údajů prakticky 100% a možnost oslovit zákazníky naprosto cíleně je k nezaplacení:)
    Např. u všech tří výše uvedených případů může být vyprázdnění skladů pouze následným jevem.

  7. Ale je to zbytečná diskuse. Můžete to jakkoli zabalovat do „vedlejších efektů“ – podstata je jediná – pohnout se zbožím, které se neprodává. A neprodává se pro brutální cenu, která – opakuji – nerespektuje českou realitu. Argumenty o USA neberu – kdo si tam objektiv koupí, pár jednotlivců, soujkromě při cestě a objektiv „propašují“ při cestě zpět.
    A česká realita není tvořena jenom kurzem koruny a kupeckým přepočtem ceny tam a zde – česká realita je tvořena reaálnou kupní silou. Nikoli průměrným platem, který je staticky zjištěn ze součtu milionových platů manažérů a lidí, kteří chodí do fabriky nebo kanclu nebo třeba slouží u policie, to je jedno.
    Takže závěr: argumenty uváděné makofotem jsou jenom vedlejším produktem vyprázdnění skladů – tedy přesně opak toho, co tvrdí.

  8. Myslim si ze makofoto vystihl celou situaci na vybornou. Bohuzel honnza ji nepobral a bude si milt a milt tu svou.
    Spousta lidi si neuvedomuje ze fotku nedela fotak ale objektiv. Kdyz vidim na ulici cecha s nejakym DX tak ma na 85% 18-105mm nebo 18-55mm. V zahranici at je to EU ci USA tak na DX tele maji vecinou lide „lepsi“ DX objektiv nebo primo objektiv na FX.
    Bohuzel kdyz na to nemam a jsem jenom amater tak si holt vystacim i s 18-55mm ci 18-105mm. Ale jestli jsem cech tak budu vzdy hledat chybu nekde jinde (Cashback Canon nebo Nikon) a ne u sebe.
    Mama vzdycky rikla uc se Jenicku…prece nebudes cely zivot stat u pasu a montovat vrtacky. Ucil sem se a nestojim u pasu. Jeziska jsem pozadal o penize a po Vanocich koupim D750 s 24-70mm, 85mm a SB-700. Holt mam auto stare 10 let, televizi 8let pocitac 5let, telefon 4 roky, nekourim a nechlastam. Nasetreno konecne je a beru to kurva tak jak to je a misto stezovani u piva radeji ziju.
    Dobre svetlo vsem – jak DX-karum tak I FX-karum!

  9. Ale proboha, já si tu nemelu „svou“ , jen jsem pojmenoval věci pravým jménem, vždyť každá slevová akce má za cíl „vyprázdnit“ sklady, nebo alespoň s nimi pohnout. A ostatní efekty – adresáře, noví zákazníci, atd., to je vedlejší „zisk“ takové akce – nikoli hlavní, jak to nazval makofoto. A vůbec si nestěžuju, používám techniku Nikon asi o dost dýl než Jenda? A nemám té techniky málo. A proč? Protože vím, že je nejlepší. Ale i tak mohu mít (s dovolením) názor na cenovou politiku.

  10. RE> makofoto 19. 10. 2014 at 17:51

    Pokud se chceme bavit o termínu „nadšený amatér“, tak ho berme jako člověka, který má s foťákem větší ambice než udělat tisíc cvaků na dovolené a neživí se focením. Tj. je to člověk, který si zajde nafotit se stativem Měsíc, udělá si složené krajinářské panorama, fotí pro zábavu makro, hraje si s hloubkou ostrosti, vyzkouší portréty…
    Ano, uznávám, že je jich méně než dovolenkářů s ultrazoomy.

    Nicméně pokud se podíváme na statistiky prodejů, tak Nikoňácké 35/1.8G DX a 50/1.8G jsou objektivy celosvětově prodávané v řádech tisíců. Rozhodně jde o skla, která si svoje zákazníky najdou. Stejně jako zajímavé makro 40/2.8G. Tak ať mi nikdo nevykládá, že by si zákazníky nenašla levná DX skla 24/1.8G DX a 58/1.8DX v ceně někde kolem 7-8 tisíc jako DX ekvivalent FX ohnisek 35mm a 85mm.

    Proč o tom mluvím? … Protože hlavním problémem FX skel je jejich obrovská velikost, která nepřináší na DX těle užitnou hodnotu a způsobuje těžkopádnost celého systému. Na cestování je to děs. Sám jsem ztratil spoustu pěkných záběrů právě kvůli neohrabanosti celého systému. A chtít po zákaznících, aby si kupovali skla na větší FX snímač i když je DX nevyužijí je pohrdání.

    Tvrdíte, že portrétní 58-60/1.8 lze na DX těle nahradit makrem 60/2.8 – nikoliv, nelze! … Protože to makro 60/2.8 stojí stejně jako mnohem lepší 85/1.8G, navíc je větší, těžší a méně světelné… takže to už si koupím raději tu 85mm.
    Portrétní 60/1.8 pro DX by musela být o něco větší než oblíbená 50/1.8G a podobně lehká a tento požadavek makro 60/2.8 nesplňuje.

    Podotýkám, že systém micro 4/3 takové ekvivalenty má. Dokonce i mnohem více – mají kompletní nabídku světelných pevných skla s ohnisky 12mm, 17mm, 25mm, 45mm a 75mm + 60mm makro, pancake, fisheye… Takže MFT systém kryje všechna FF ohniska 24-35-50-85/90-150. A prakticky všechna tato skla jsou ostrá od plné díry a jsou velice kompaktní.

    A samotná nabídka foťáků od Olympusu i Panasonicu sahá od mirrorless kompaktů za méně než 10 tisíc, které mají rozměr kapesních kompaktů po profi zrcadlovky s cenovkou kolem 40 tisíc. Takže si dovedu představit, že přítelkyni pořídím nějaký z menších a sám si pořídím něco většího s ergonomií zrcadlovky. A můžeme užívat stejné objektivy, případně můžu oba foťáky používat s různými skly současně aniž bych musel přehazovat skla.

    Pentax K-3 je nejlepší z APS-C foťáků. Čip je jako u D7100, ale vyladěný… hledáček s použitelnou matnicí, stabilizace v těle fungující i jako antialias filtr. Je ale pravda, že výběr skel je bída.

    Máte pravdu, že fyziku obejít nejde a snímače Olympusů samozřejmě nedosahují kvalit DX snímačů, problémem je ale především šum. Hustota bodů na 16mpx 4/3 je prakticky stejná jako u 24mpx DX Nikonů. Nicméně díky větší hloubce ostrosti není nutné na 4/3 tak silně clonit a jejich pevná skla kreslí od plné díry velmi dobře. Takže co na Nikonu fotím na 2.8, tam si u MFT vystačím s 1.8-2.2.

    Máte pravdu, že 4/3 na plese není výhra… ale to APS-C taky ne :-(

    Mimochodem, najděte si na webu článek „Měsíc s bezzrcadlovkou Olympus OM-D“. Je to velice zajímavá recenze.

    A pokud se bavíme, kam kráčí Nikon? … Já jen doufám, že Nikon pochopí, že Nikon 1 je omyl a začne dělat bezzrcadla s DX a FX čipy a bajonetem Nikon F. Třeba takové Sony A7* jsou důkazem, že to jde. Ostří to rychleji, fotí to stejně, je to menší a lehčí.

    RE> Jenda 24. 10. 2014 at 11:41
    Většinu lidí s DX uvidíte se seťáky 18-* právě proto, že jsou univerzální. Sám mám 18-105, 70-300, 40/2.8, 85/1.8G a měl jsem i 50/1.8G… a nejvíce používám právě 18-105. Dneska dost uvažuji o Sigmě 18-35/1.8 jako ideálním skle do interiérů, ale čekám, jestli nepřijde nová revize Sigmy 17-50/2.8 Art. A mimochodem zvažuji, jestli by na cestování nebylo praktičtější se zbavit 18-105 a 70-300 a pořídit novou Sigmu 18-200/300 C nebo Tamron 18-300 … Proč? Protože tenhle rozsah ohnisek je na reportáž k nezaplacení.

    Co se týče tvrzení, že v USA nebo v EU mají amatérští uživatelé na DX nasazená lepší skla – ano, při jejich platech, výrazně vyšších než jsou u nás, a také díky české vysokohorské přirážce (clo, DPH, singerovné) se tomu nedivím. Až se v téhle zemi přestane krást, až se zabrání zahraničním firmám vyvádět zisky mimo zemi a až se srovnají platy za stejnou práci, tak bude těch FX foťáků a FX skle také mnohem více.

  11. V poslední době se mi nepodaří odeslat příspěvek. Systém se tváří, že jej odeslal, ale nikde se neobjeví a když jej chci odesllat znovu, tak mi napíše, že jsem jej patrně již jednou odeslal a je duplicitní. Ví někdo proč?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *